Felanmälan
Vill du göra en felanmälan gällande El, Fjärrvärme, vatten eller avlopp:
Akut felanmälan – telefon 0511-321 00
För mindre brådskande ärenden använder du formuläret nedan, ärenden hanteras då inom 5 arbetsdagar.
- Gäller din felanmälan bredband kontaktar du din tjänsteleverantör.
Har du Fastbit som tjänsteleverantör går du vidare här
Felanmälan gällande avgrävd fiber, kan göras direkt till Skara Energi.
- Vid felavhjälpning i landsbygdsområden:
Egenfelsökning pumpstation (pdf)
Egenfelsökning vatten (pdf)
Pumpbyte, ”vad gör jag?” (pdf)
Formulär mindre brådskande ärende (svar inom 5 arbetsdagar)
Vi kommer att spara och behandla personuppgifter om dig, bland annat namn, adress, personnummer och kontaktuppgifter. Detta för att kunna fullgöra våra åtaganden gentemot dig, kontakta dig, utföra serviceåtaganden, utföra kundundersökningar och analyser m.m. Dina uppgifter kan komma att lämnas ut till våra underbiträden. Du har rätt att kontakta oss om du vill ha ut information om de uppgifter vi behandlar om dig. För fullständig information om hur vi behandlar dina personuppgifter, besök www.skaraenergi.se/integritetspolicy eller kontakta vår kundservice på 0511 – 321 00.